Klantenservice medewerker WLZ bij CZ
Ben jij graag een verschilmaker van beroep? Dan kom je bij CZ op de afdeling WLZ volledig tot je recht!
Je nieuwe baan is slechts één sollicitatie van je verwijderd!
Duik jij graag in de cijfers, is ‘overzicht creëren’ jouw 2e naam en ben je op parttime basis op zoek naar een flexibele job? Dan is een administratieve bijbaan mogelijk iets voor jou. Maar misschien heb je eerst de nodige vragen over dit beroep. Wat doe je binnen een administratieve bijbaan precies? Welk salaris mag je verwachten binnen een administratieve bijbaan? En waar vind je relevante administratieve bijbaan vacatures? Een antwoord op deze en al je andere vragen ontdek je op deze pagina.
Binnen een administratieve bijbaan staat de administratie voor jou centraal. Dat is niks nieuws. Wat mogelijk wel nieuw voor je is, is dat je in deze rol veel schakelt tussen de verschillende afdelingen. Verder is het als administratief medewerker sterk de vraag in welke branche of rol je actief bent. Van een foutloze administratie tot een boekhouding die tot in de puntjes verzorgd is. Als administratief medewerker kan en mag je het allemaal naar je toe gaan trekken. Ingezoomd op je takenpakket, vind je de onderstaande to do’s mogelijk terug in jouw agenda:
Een standaard werkdag binnen een administratieve bijbaan laat zich niet makkelijk schrijven. Zo schakel je elke dag met andere mensen over evenveel onderwerpen. Hoe je dag eruit ziet hangt sterk af van de organisatie waar je werkzaam bent en de inhoud van de functie zelf. Grote kans dat je start met een kort teamoverleg. Wie focust zich vandaag waarop en ervaart iemand nog vastlopers? Niemand? Loopt alles op de afdeling op rolletjes? Ja? Winst!
Taken die op je dagelijkse lijstje staan? Denk dan aan het hebben van klantcontact, het verwerken van betalingen, het opstellen van facturen of het up-to-date houden van de personeels- of salarisadministratie. Binnen een administratieve bijbaan is het aannemelijk dat je flexibel werkt tussen de standaard kantoortijden van 08:30 uur tot 17:30 uur.
Die vraag kan ik niet voor je beantwoorden. Wel weet ik dat het helpt wanneer je over een aantal eigenschappen beschikt die in een administratieve bijbaan goed van pas komen. Denk aan goede communicatieve en organisatorische vaardigheden. Plus het vermogen om altijd het overzicht te bewaren en ook cijfermatig inzicht gaat je helpen binnen deze job. Herken jij jezelf hier nog altijd in? Dan is de kans groot dat er een goede administratief medewerker in jou schuilt. Bemoei jij je daarnaast graag met procesoptimalisaties? Dan scoor je bonuspunten. Om tot de beste resultaten te komen heb je niet alleen je skills, maar waarschijnlijk ook je collega’s nodig. Grote kans dus dat jij straks in een team vol front office medewerkers, projectmanagers en backoffice medewerkers begeeft.
Garanties dat je ergens wordt aangenomen voor die administratieve bijbaan kan ik je helaas niet geven. Wel helpt het sterk wanneer je een gerichte opleiding op zak hebt of je bezig bent om deze af te ronden. Wil je in een administratieve bijbaan ervaring opdoen? Dan komt het volgen van een gerichte opleiding goed van pas. Wel ervaring met (1 of meerdere van de) taken binnen het takenpakket, maar niet binnen een administratieve rol? Geef dit dan aan op je cv of in je motivatiebrief. Bijvoorbeeld wanneer je eerder gewerkt hebt binnen bepaalde programma’s, administratieve taken hebt uitgevoerd voor je sportclub of studentenvereniging. Weet jij wat het is om met cijfers te werken? Maak het zo zichtbaar mogelijk en voor je het weet mag jij jezelf rijk rekenen. Last but not least: Door relaties op te bouwen met andere professionals in je vakgebied blijf je niet alleen op de hoogte van de nieuwste trends in de branche, maar maak je jezelf ook beter zichtbaar voor potentiële werkgevers. Je zal de eerste niet zijn die via mond-tot-mond reclame aan een toffe functie komt.
In ruil voor alles wat je doet mag je als in een administratieve bijbaan uitgaan van een salaris vanaf €1850.- tot €2400.- bruto bij fulltime. Heb je meer ervaring? Dan mag je rekenen op een bruto maandsalaris van €2500.- tot €3100.-. Het gemiddeld salaris ligt op €2700.- bruto per maand bij fulltime. Werken in een administratieve bijbaan is ook via Work-on mogelijk. Waar precies? Dat zie je in ons actuele vacatureaanbod hieronder.
Binnen een administratieve bijbaan is het aan je begin van je carrière logisch dat je start in een junior rol. Maar binnen deze functie aan doorgroeimogelijkheden geen gebrek. Welke kant dit opgaat heb je grotendeels zelf in de hand. Afhankelijk van je voorkeuren. Ga je voor een fulltime rol, groei je door tot senior of heb je de op termijn ambitie om mensen aan te sturen? Dan ligt doorgroeien richting een functie als leidinggevende voor de hand. Bijvoorbeeld een rol als floormanager.
Ben jij graag een verschilmaker van beroep? Dan kom je bij CZ op de afdeling WLZ volledig tot je recht!
Begin jij het volgende kalenderjaar op een nieuwe werkvloer? CZ schrijf je met trots bovenaan je cv.
Een baan die het verschil maakt? Daar zorgt men bij CZ graag voor! Bekijk snel alle details van deze functie.
Ben jij toe aan een volgende stap? Begin 2025 schrijf jij CZ met trots bovenaan je cv.
Ga jij vol voor een mooie stap, veel flexibiliteit en parttime werken? Bij CZ vind je alles en meer!
Je nieuwe baan is slechts één sollicitatie van je verwijderd!