Wat verstaan we onder personeelskosten?
Personeelskosten zijn het totaal aan kosten die een werkgever maakt voor het hebben en houden van personeel.
Waar bestaan personeelskosten uit?
Personeelskosten bestaan uit directe loonkosten, indirecte loonkosten, verplichte premies/bijdragen en individuele afspraken met werknemers.
Hoe bereken je jouw personeelskosten?
Je personeelskosten zijn een optelsom van directe loonkosten, indirecte loonkosten, verplichte premies/bijdragen en individuele afspraken met werknemers.
Manieren om je personeelskosten te drukken
Personeel is een grote kostenpost. Wil je de vaste kosten verlagen? Denk dan eens na over de inzet van flexibel personeel. Wel personeel, maar met minder risico. In deze uitgebreide blog over uitzenden gaan we dieper op dit onderwerp in.
Wat verstaan we onder personeelskosten
Personeelskosten zijn het totaal aan kosten die een werkgever maakt voor het hebben en houden van personeel.
Personeelskosten en meer
Blijf op de hoogte
Ik ben werkzoekend
Schrijf je in voor onze (wekelijkse) vacature-update en
ontvang de nieuwste vacatures in jouw vakgebied.
Ik ben werkgever
Schrijf je in voor onze mailing en
ontvang het laatste hr-nieuws direct in je inbox.