‘Wanneer je dagelijks zorg nodig hebt, moet je kunnen rekenen op de juiste hulp. Zeker wanneer je met vragen zit. Daarom heeft OneMed eigen klantenservice teams ingericht voor elk zorggebied waarvoor zij medische hulpmiddelen leveren. Zo voorzien zij cliënt en zorgverlener van de juiste hulp op het juiste moment. Maar een eigen klantenservice ingericht per zorggebied brengt wel een specifieke personeelsvraag met zich mee. Het is belangrijk dat alle afdelingen zijn gevuld met klantenservice medewerkers die weten waar zij over praten. Empathische mensen die begrijpen wat klantenservice voor OneMed inhoudt. Zij die graag willen helpen en passend advies kunnen geven. De vraag is: waar vind je het juiste klantenservice personeel? Daar helpt Work-on ze bij. Aan het woord François Hendriks, teamleider afdeling Diabetes bij OneMed.
‘Wanneer je dagelijks zorg nodig hebt, moet je kunnen rekenen op de juiste hulp. Zeker wanneer je met vragen zit. Daarom heeft OneMed eigen klantenservice teams ingericht voor elk zorggebied waarvoor zij medische hulpmiddelen leveren. Zo voorzien zij cliënt en zorgverlener van de juiste hulp op het juiste moment. Maar een eigen klantenservice ingericht per zorggebied brengt wel een specifieke personeelsvraag met zich mee. Het is belangrijk dat alle afdelingen zijn gevuld met klantenservice medewerkers die weten waar zij over praten. Empathische mensen die begrijpen wat klantenservice voor OneMed inhoudt. Zij die graag willen helpen en passend advies kunnen geven. De vraag is: waar vind je het juiste klantenservice personeel? Daar helpt Work-on ze bij. Aan het woord François Hendriks, teamleider afdeling Diabetes bij OneMed.
De juiste persoon op de juiste plek. De succesformule voor het realiseren van de blijvende match. We vertellen er graag over.
We hebben de meest relevante artikelen en inspirerende verhalen van onze partners verzameld in ons blog-overzicht.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en wij houden je op de hoogte van hr en recruitment.