Al in de eerste lockdown werd er veel gesproken over de nieuwe manier van werken. Thuiswerken heeft niet alleen onze werkwijze aangepast, maar ook onze mindset veranderd. We zijn gewend raakt aan de flexibiliteit en hebben daarbij bepaalde werkzaamheden, of zelfs functies, efficiënter ingericht. Online werken biedt nu eenmaal een aantal voordelen. De vraag is eigenlijk: op welke manier gaan we straks werken op kantoor?
Aan het einde van het jaar mogen verzekerden wisselen van zorgverzekeraar. De drukste periode van het jaar voor een zorgverzekeraar als CZ. In die maanden is het extra belangrijk dat er voldoende bezetting is bij het Klant Contact Centrum. Hiervoor schakelen ze de hulp in van Work-on. Wij helpen ze met de werving en selectie van goede klantenadviseurs.
Nooit eerder had de actualiteit zoveel invloed op ons werkleven. De crisis roept voor jou als werkgever allerlei vragen op. Wanneer mogen je medewerkers zich ziek melden, hoe ga je om met verlof en welke gevolgen heeft dit? Welke bijzondere regelingen worden er door de overheid getroffen? Volg je de lijn van andere organisaties of vaar jij je eigen koers? Juist nu. Stuk voor stuk logische vragen die een duidelijk en concreet antwoord verdienen. Daar gaan we.
De specialisten Van Normec richten zich op het testen, inspecteren, certificeren en compliance. 1 jaar na oprichting ontstaat bij Normec de vraag naar nieuw personeel. Jonge mensen die begrijpen wat Normec doet en weten waarin zij zich onderscheiden op het gebied van kwaliteit en dienstverlening. Vakmensen die Normec beter en menselijker maken. Work-on helpt ze hierbij.
Wil je volgend jaar geen verhaal missen? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang 1 keer per maand onze beste verhalen direct in je inbox of volg ons op Facebook of LinkedIn.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang alle updates over hr en recruitment direct in je mailbox. We gaan je niet spammen. Beloofd.