Persbericht: 18 jaar ervaring gevierd met Skillshare | Work-on
parallax background
Persbericht: 18 jaar ervaring gevierd met Skillshare

Uitzendbureau Work-on lanceert Skillshare ter ere van 18-jarig jubileum

Utrecht 1 juni – Uitzendbureau Work-on uit Utrecht viert deze week haar 18-jarig jubileum. Ter ere van dit volwassen bestaan lanceert zij een nieuw fenomeen: de skillshare, voor de studenten en starters die momenteel voor het bureau aan het werk zijn. Uiteraard is er ook taart gegeten.

Traditioneel wordt de verjaardag met taart op de werkvloer van de opdrachtgevers gevierd. Bij deze mijlpaal van 18 vindt Work-on het echter toepasselijk haar verjaardag op een speciale manier te vieren. “We vinden 18 jaar een mijlpaal, want we zijn nu jongvolwassen. Dat is een mooie gelegenheid om een serieus initiatief uit te rollen. We zien al jaren een trend op de arbeidsmarkt. De focus bij het aantrekken van personeel komt steeds meer op de soft skills en de persoonlijkheid te liggen. Door middel van skillshares willen wij hier als speler op de arbeidsmarkt aan bijdragen. Met onze 18 jaar ervaring ben ik er van overtuigd dat wij in de ontwikkeling van vaardigheden een belangrijke rol kunnen vervullen.” Aldus Roderic Eggens, oprichter en CEO van Work-on.

Skillshare: bouwen aan de vaardigheden van de toekomst

Een skillshare, zo legt trainer en marketing manager Michiel Faasse van Work-on uit, draait om kennis delen. “Dit doen wij in een eigen, nieuwe stijl. Voor ons betekent dit interactief, groepsgericht en spelenderwijs. Juist bij competenties als effectief samenwerken, timemanagement of positief coachen is dit een fijne manier om je te ontwikkelen”, licht hij toe.

Roderic Eggens is vooral trots. “We zijn een groeiende en gezonde organisatie. Dan is het gaaf als je vanuit je opgebouwde kennis ook je netwerk en je kandidaten mee kunt laten groeien. Voor onze talentcoaches is de band met kandidaten altijd al heel belangrijk geweest. Dit is een mooie manier om die focus op talent en talentontwikkeling verder uit te bouwen.”

-------------------
Over Work-on

Work-on is een bemiddelingsbureau voor talent. Het bedrijf is opgericht in 1999 en is in 18 jaar uitgegroeid tot een volwaardig HR-partner. Met drie vestigingen in Utrecht, Amsterdam en Tilburg bemiddelt Work-on studenten en starters op HBO en WO niveau in de zakelijke dienstverlening. Centraal in deze bemiddeling staat de persoonlijke betrokkenheid waarmee de 100% match tussen opdrachtgever en kandidaat gerealiseerd wordt.

Meer informatie: Work-on
Michiel Faasse